Harvey Bay



Also die "Stadt" isch au nid würkli gross gsi. Det hani mi glaubs so zimli am längschte uf ghalte...
Es isch 1tag schö gsi und den het sich s'Wetter wider am Rege gwidmet. Ha na 2 Kollegine vo de CH (mit dene hani in Bondi gwohnt) troffe, die Reised in Süde abe.
ICh ha leider mini Reis ab dem Ort müene canclle :-(. Ich ha welle mit eim woni kenne gelrnt ha mitm Auto nach Airlie Beach ufe, wo ich eigentli ha welle go segle. Leider sind alli Strasse überschwemmt gsi. Also kein durchkommen. mir hend den denkt mir chönd s'Segle uf de Di verschiebe, aber es isch ja au nid sicher gsi ob den chasch ufe, und mich hets eifach a gschisse no 4 wiiteri Täg i dem Kaff zverbringe. Und da d'Wettervorhersage mega schlimm gsi sind, und scho Lüüt hend müene Rette und s'Schiff a de Stei zerschmetteret het, hani entschide in nögschte Flüüger zhocke und zrug nach Sydney z'flüüge...

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Profil
Abmelden
Weblog abonnieren